Citroën ponúka širokú škálu dodávok, od kompaktného modelu Nemo až po priestrannejší Jumper. Predajňa Syncro System v Egne, v provincii Bolzano, sa špecializuje na navrhovanie individuálnych úprav pre tieto vozidlá, pričom každé riešenie prispôsobuje špecifickým požiadavkám na priestor. Vďaka modulárnemu systému Syncro System Spa je možné konfigurovať obklady a vybavenie tak, aby sa maximálne optimalizovalo využitie priestoru ako vo vnútri, tak aj vonku vozidla.







Citroën ponúka širokú škálu dodávok, od kompaktného modelu Nemo až po priestrannejší Jumper. Predajňa Syncro System v Egne, v provincii Bolzano, sa špecializuje na navrhovanie individuálnych úprav pre tieto vozidlá, pričom každé riešenie prispôsobuje špecifickým požiadavkám na priestor. Vďaka modulárnemu systému Syncro System Spa je možné konfigurovať obklady a vybavenie tak, aby sa maximálne optimalizovalo využitie priestoru ako vo vnútri, tak aj vonku vozidla.
Medzi úžitkovými vozidlami Citroën sa Nemo vyznačuje svojou kompaktnosťou a všestrannosťou. Ideálny pre rýchle zásahy v meste alebo na úzkych a kľukatých cestách, je to najmenší furgón v rade Citroën. Od uvedenia modelu Nemo na trh sa skupina Syncro System zaoberá výrobou a inštaláciou vnútorných obkladov, políc, zásuvkových skríň, strešných nosičov a nosičov všetkého druhu pre toto vozidlo, ktoré využívajú odborníci a podnikatelia.
Hranatý a líniový dizajn karosérie uľahčuje umiestnenie nábytku pre dodávky navrhovaného spoločnosťou Syncro System, zatiaľ čo kabína vodiča môže pojať až dvoch ľudí. Nemo má maximálnu nosnosť 585 kg, bez vodiča, a jeho rozmery sú 1,72 metra dĺžky, 1,71 metra výšky a 3,86 metra hĺbky.




Citroën Berlingo, uvedený na trh v roku 1996, bol prvým malým úžitkovým vozidlom novej generácie, ktorý ovplyvnil všetky automobilky. Prototyp skupiny Peugeot/Citroën zrevolucionizoval koncept kompaktných dodávok. Súčasná verzia, vychádzajúca z faceliftu z roku 2008, má väčšie rozmery a modernejšie línie, typické pre vozidlá Citroën. Nákladový priestor bol zväčšený a upravený tak, aby bol pravidelnejší, čím sa zvýšila jeho kapacita. Berlingo na prepravu tovaru je dostupné vo verzii krátkej (3,3 m³ objemu a 625 kg nosnosti) alebo dlhej (3,7 m³ objemu a 750 kg nosnosti).
Vďaka systému Syncro môžu technici predajného miesta Syncro System v Egne jednoducho zariadiť korbu tejto dodávky ako skutočnú mobilnú dielňu, vložením nábytku a doplnkov na mieru.




Po obložení stien a podlahy je Berlingo pripravené prijať nábytok vybraný pre zariadenie mobilnej dielne, ktorý môže byť aj čiastočný, ako je ukázané v galérii vyššie. V tomto prípade sa rozhodlo vybaviť iba jednu stenu nákladového priestoru, vložením zásuviek a políc nad kryt podbehu. Po bokoch nábytku boli pridané niektoré doplnky, medzi nimi držiak na plynové fľaše, núdzová súprava a háčiky.
Pre tých, ktorí hľadajú veľké priestory a pravidelné tvary v dodávkach, je Citroën Jumper ideálnou voľbou. Toto veľkorozmerné úžitkové vozidlo vyrába Sevel Sud, spoločný podnik skupín Fiat a Citroën/Peugeot. Posledná verzia, pochádzajúca z roku 2006, sa vyznačuje hranatými líniami a pravými uhlami nákladového priestoru, okrem značnej kapacity korby, ktorá je ideálna na vybavenie modulmi Syncro System. Vďaka týmto prvkom sa Jumper môže premeniť na skutočné mobilné laboratórium, kde sa dá pohodlne pracovať ako v dielni. Veľmi zvislé bočné steny umožňujú čo najlepšie využiť priestor a nainštalovať nábytok aj veľkých rozmerov vo vnútri dodávky, dokonca aj v najvyšších častiach.





V galérii vyššie môžeš vidieť príklad toho, ako systém Syncro umožňuje inovatívne riešenia pri vybavení modelu Jumper. Všetky steny a prepážka korby boli vybavené nábytkom na mieru. Naľavo sa nachádzajú police a kovové zásuvky, zatiaľ čo nad pravým krytom podbehu boli nainštalované uzavretá polica, zásobníky na kufríky so štyrmi plastovými boxmi Galaxy a ďalšie dve police, z ktorých jedna obsahuje plastové kontajnery. Prepážka nakoniec hostí skrinku so zásuvkami s priehľadnými prvkami. Zaujímavým detailom je prítomnosť frézovaných upínacích tyčí, upevnených horizontálne a vertikálne na nábytku, čím sa vytvára akási „mriežka“ na upevnenie objemného alebo krehkého materiálu.
Vďaka svojej veľkej kapacite nákladu a pravidelným, hranatým stenám je Citroën Jumpy jedným z najobľúbenejších dodávkových vozidiel. Remeselníci, údržbári a technici uznávajú, že Jumpy, vďaka svojmu jednoduchému a priamemu dizajnu, predstavuje ideálny základ pre vybavenie systémom Syncro. Motory, všetky naftové francúzskej výroby, siahajú od 90 do 136 k, a zákazník si môže vybrať spomedzi troch modelov s rôznymi dĺžkami: krátky nízky rázvor, dlhý nízky rázvor a dlhý vysoký rázvor, s nosnosťou až do 1200 kg a objemom nákladu až do 7 kubických metrov.




Systém Syncro zahŕňa inštaláciu ľahkého, ale odolného nábytku a vybavenia do nákladového priestoru, ideálneho na organizáciu a prepravu veľkého množstva materiálov, strojov a náradia usporiadaným spôsobom. Zariadenie Syncro je navrhnuté tak, aby nezaberalo príliš miesta, pričom v korbe zostáva dostatok priestoru na uloženie ďalšieho tovaru a materiálov, čo umožňuje majiteľovi pohybovať sa a pracovať s maximálnou voľnosťou.
So Syncro sú možnosti kombinovania prvkov zariadenia nespočetné, čo zaručuje zákazníkovi riešenie dokonale prispôsobené jeho potrebám!